انجام پروژه های آموس لیزرل amos-Lisrel

انجام پروژه های آموس لیزرل amos-Lisrel

انجام پروژه های آموس لیزرل amos-Lisrel

انجام پروژه های آموس لیزرل amos-Lisrel

انجام تحلیل آماری داده های آماری در لیزرل

پارتمان علوم انسانی و مدیریت برای انجام پایان نامه علوم انسانی ؛ با توجه به اهمیت و پیچیدگی هایی که انجام پروژه های مرتبط با رشته های علوم انسانی و مدیریت می طلبند، مجموعه همراه شریف از آغاز همواره سعی نموده است تا با محققین برجسته کشور در زمینه های مختلف همکاری نماید. کلیه متخصصین این مجموعه از دانش آموختگان دانشگاه های معتبر و برتر کشور هستند و بر مبنای منشور حرفه ای موسسه در تلاشند تا رضایت حداکثری دانشجویان و محققین مجموعه را جلب نمایند. کلیه موضوعات پژوهشی پیشنهادی توسط متخصصین همراه شریف بر اساس جدیدترین مقالات و مباحث در هر رشته بوده و تلاش محققین این مجموعه این است تا با انجام پژوهشهای سطح بالا و به روز گامی تاثیر گذار جهت پیشرفت و اعتلای میهن بردارند.
دانلود نرم افزار لیزرل Lisrel
انجام تحلیل آماری داده های آماری در لیزرل
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com



ما در مجموعه تحلیل آماری ایرام آماده ایم تا انجام تحلیل آماری داده های آماری در لیزرل را برای شما انجام دهیم.
شما دوستان دانشجو و محقق برای انجام عالی و با کیفیت مطلوب و مناسب انواع تجزیه و تحلیل داده های آماری بهتر است با ما در مجموعه امور مالی ایران در بخش پایگاه تحلیل اماری ایران در ارتباط باشید.
ما در مجموعه امور مالی ایران در بخش پایگاه تحلیل اماری ایران آمادگی داریم تا در صورت دریافت درخواست های شما در زمینه انجام تحلیل آماری داده های آماری در لیزرل بهترین خدمات این حوزه را به شما ارائه دهیم.
مدل معادلات ساختاری(SEM) و نرم افزار لیزرل یکی از ﻗﻮی ترین و ﻣﻨﺎﺳﺐﺗﺮین روشﻫﺎی تجزیه و تحلیل در ﺗﺠﺰیه و تحلیل ﭼﻨﺪ متغیره اﺳﺖ. زیرا ﻣﺎهیت این ﮔﻮﻧﻪ ﻣﻮﺿﻮﻋﺎت، دارای چند متغیر بوده و این متغیرها نیز با هم ارتباطات پیچیده تری دارند و ﻧﻤﯽﺗﻮان آﻧﻬﺎ را ﺑﺎ شیوه ای که ﺗﻨﻬﺎ ارتباط میان یک متغیر ﻣﺴﺘﻘﻞ ﺑﺎ یک متغیر واﺑﺴﺘﻪ بررسی می شود ﺣﻞ‫ ﻧﻤﻮد. تجزیه و تحلیل ﭼﻨﺪ متغیره ﺑﻪ یک ﺳﺮی روشﻫﺎی تجزیه و تحلیل اﻃﻼق ﻣﯽﺷﻮد ﮐﻪ اساس کار آنها ﺗﺠﺰیه و تحلیل ﻫﻤﺰﻣﺎن تعدادی متغیر ﻣﺴﺘﻘﻞ و همچنین تعدادی متغیر واﺑﺴﺘﻪ اﺳﺖ که در این مدل ارتباط میان متغیر مستقل و وابسته تبیین می شود.

دانلود رایگان نرم افزار لیزرل Lisrel

اساس ساختار مدل معادلات ساختاری ﺗﺠﺰیه و تحلیل بر اساس ﺳﺎﺧﺘﺎرﻫﺎی ﮐﻮواریاﻧﺲ مدل معادلات ساختاری بنا نهاده شده است که یکی از اﺻﻠﯽﺗﺮین روشﻫﺎی ﺗﺠﺰیه و تحلیل ﺳﺎﺧﺘﺎرﻫﺎی داده های پیچیده اﺳﺖ. ﺑﻨﺎﺑﺮاین از آﻧﺠﺎیی ﮐﻪ در تحقیق ﺣﺎﺿﺮ ﭼﻨﺪ متغیر ﻣﺴﺘﻘﻞ وﺟﻮد دارد ﮐﻪ ﻣﯽباید اﺛﺮ آنﻫﺎ ﺑﺮ روی متغیر واﺑﺴﺘﻪ ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﯽ ﻗﺮار گیرد اﺳﺘﻔﺎده از مدل معادلات ساختاری ﺿﺮورت ﻣﯽیاﺑﺪ.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

نرم افزار لیزرل Lisrel یک نرم افزار قوی و معتبر برای تکنیک تحلیل چند متغیری از گروه تحلیل رگرسیون چند متغیری و به بیان دقیق‌تر بسط مدل خطی کلی است که به این امکان را در اختیار قرار می دهد تا چندین معادله رگرسیون را همزمان مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد و همچنین با قابلیت های وسیعی که این نرم افزار داراست، اطلاعات را به گونه ای در دسترس پژوهشگران قرار خواهد داشت که تفسیر نتایج حاصل از مدل نهایی به بهترین شکل مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرد.
برخی از خدمات همراه شریف در زمینه نگارش و انجام پروژه های پژوهشی عبارتند از:

    انجام پژوهشهای کاربردی و بنیادی برای موسسات، اورگانها و شرکتها به خصوص در رشته های مدیریتی
    طراحی پرسش نامه های تخصصی با توجه به موضوع پژوهش و جامعه هدف و انجام پروژه های نظر سنجی و افکارسنجی
    مشاوره تخصصی در زمینه کاربرد آمار در رشته های مختلف علوم انسانی و انجام تحلیل های آماری تخصصی
    استفاده از نرم افزارهای تخصصی همچون لیزرل (lisrel)، اس پلاس(S plus)، مینی تب(minitab)، ساس(SAS)، اس پی اس اس (SPSS) و تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از آنها
    انجام پروژه های کارشناسی ارشد و دکترا
    مشاوره جهت انتخاب موضوعات و پیشنهاد موضوعات به روز و مورد تایید شورای پژوهشی دانشکده ها
    نگارش پروپوزال بر مبنای توافق میان دانشجو و متخصصین مجموعه
    جستجوی منابع و ارائه آنها به دانشجو
    طراحی پرسشنامه و انجام نظرسنجی بر اساس آن
    طراحی فرم مصاحبه و انجام مصاحبه از جامعه هدف مورد نظر
    نگارش فصول مختلف پایان نامه
    تصحیح فصول نگارش شده بر مبنای نظرات دانشجو و اساتید محترم راهنما
    تشکیل جلسات حضوری با متخصصی که پایان نامه را نگارش نموده جهت انتقال مفاهیم و آمادگی جهت جلسه دفاع
    استخراج مقالات کنفرانسی و سمینارهای دانشجویی
    تحویل پایان نامه طبق فرمت دانشگاه
    استخراج فایل منابع در دسترس جهت مطالعه بیشتر دانشجویان

فرم سفارش

جهت آشنایی بیشتر دانشجویان با نگارش پایان نامه، تکنیک های طلایی آن،اقدامات بعداز نگارش و آمادگی برای دفاع در لینک زیر برای دانشجویان قابل دسترس است.

نکات مهم برای شروع نگارش پایان نامه
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

جستجوی مطالب برای پایان نامه

مراحل انجام پایان نامه

تکنیک های طلایی پایان نامه نویسی

متن پایان نامه

فصول پایان نامه

فرمت پایان نامه کارشناسی ارشد

آمادگی برای سخنرانی و جلسه دفاع
فرم سفارش

کلیه پروژهای صورت گرفته توسط دپارتمان علوم انسانی و مدیریت همراه شریف دارای گارانتی تضمین کیفیت هستند و در صورت نیار به انجام هرگونه تغییرات و یا اصلاحات، طبق مفاد قید شده در قرارداد، متخصصین مجموعه موظفند کلیه آنها را در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام برسانند.
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد اقتصاد
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد زبان انگلیسی
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد کتابداری
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد تاریخ
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد ادبیات و زبان فارسی
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد علوم سیاسی
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد علوم تربیتی
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد جغرافیا

پروژه های دانشجویی مدیریت

ترین گزینه ها را به شما ارائه میدهیم در جهت انتخاب موضوع مناسب و انجام پروژه های دانشجویی مدیریت و سایر گرایش های حوزه مدیریت با بهترین کیفیت و پشتیبانی کامل تا زمان ارائه پروژه های دانشجویی مدیریت مالی . مرتبا سوال میکنیم که ارزش فلان دارایی ، کالا و سرمایه گذاری چقدر است همچنین مدیریت مالی با اتخاذ بهترین تصمیمات سر و کار دارد مثلا آیا در یک پروژه خاصی سرمایه گذاری شود یا خیر؟ بطور کلی مدیریت مالی دارای سه محدوده اصلی است .

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


برای مشاهده لیست فایل ها و دانلود آنها روی این دکمه کلیک کنید
انجام پروژه های دانشجویی مدیریت

انجام پروژه های دانشجویی مدیریت در تمامی گرایش ها و مقاطع کارشناسی , ارشد و دکتری را از تهران تز بخواهید . لازم به ذکر است که هسته اولیه موسسان گروه تهران تز خود عمدتا از فارالتحصیلان رشته های علوم انسانی و در راس آن مدیریت هستند . از اینرو ضروری است به این نکات توجه داشته باشید که موسسه پروژه های دانشجویی تهران همواره علاقه مندی و تبحر بیشتری در زمینه ارائه مشاوره پروژه های دانشجویی های گروه مدیریت دارد .
انجام پروژه های دانشجویی مدیریت مالی

ما در گروه پژوهشی و موسسه پروژه های دانشجویی تهران تز به شما کمک میکنیم تا بهترین موضوع را برای انجام پروژه های دانشجویی مدیریت برگزینید . بعد از انتخاب موضوع پروژه های دانشجویی در تمام مراحل تا زمان ارائه آن گام به گام در کنارتان خواهیم بود. پس اگر شما دانشجوی این رشته هستید بدون توجه به مقطع تحصیلیتان مطمئن باشید تهران تز میتواند شما را در انجام بهینه پروژه های دانشجویی مدیریت مالی یاری کند .
انجام پروژه های دانشجویی مدیریت بازرگانی

انجام پروژه های دانشجویی مدیریت بازرگانی در مقاطع کارشناسی , ارشد و دکتری در تمامی گرایش ها از تهران تز بخواهید . لازم به ذکر است که هسته اولیه موسسان گروه تهران تز خود عمدتا از فارالتحصیلان رشته های علوم انسانی و در راس آن مدیریت هستند .
انجام پروژه های دانشجویی مدیریت دولتی

خدمات تخصصی و مشاوره رایگان انجام پروژه های دانشجویی مدیریت دولتی در مقاطع کارشناسی , ارشد و دکتری در تمامی گرایش ها از تهران تز بخواهید . همچنین تهران تز از پروژه های دانشجویی های انجام شده در ماه ها و سالهای گذشته در زمینه انجام پروژه های دانشجویی مدیریت مالی تعدادی را در معرض دانلود رایگان قرار داده است .
مشاوره انجام پروژه های دانشجویی مدیریت

در تهران تز مشاوره انتخاب موضوع رایگان بوده و مقالات انجام شده گذشته هم به رایگان قابل دانلود میباشد . مشاوره و انجام مقاله و انجام پروژه های دانشجویی مدیریت و MBA در تمام مقاطع را از یک موسسه با تجربه و باسابقه بخواهید . و برای هزینه کمتر فریب کلاهبرداران را نخورید



برای مشاهده لیست فایل ها و دانلود آنها روی این دکمه کلیک کنید

.
انتخاب موضوع پروژه های دانشجویی مدیریت

برای انتخاب موضوع مناسب پروژه های دانشجویی مدیریت بازرگانی ابتدا لازم است رشته مدیریت بازرگانی و اصول نوشتن پروژه های دانشجویی مدیریت بازرگانی را از جنبه های مختلف شناسایی کنیم . علم بازاریابی به لحاظ همبستگی بسیار زیاد با مدیریت استراتژیک در بسیاری از موارد به صورت ترکیبی به اجرا در آمده و شرکتها استراتژی‌های خود را با استفاده از علوم و زیر شاخه‌های بازاریابی تکمیل می‌نمایند. از دانشمندان این زمینه می‌توان به ایگور انسف اشاره نمود که خود یکی از پایه گذاران این علم نوین در دنیا می‌باشد.
شاخه ها و موضوعات پروژه های دانشجویی مدیریت بازرگانی
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

برخی از زیر شاخه‌های پروژه های دانشجویی مدیریت بازرگانی عبارت‌اند از e-marketing,e-commerce و بازایابی بین‌المللی، رفتار مصرف کننده، بازاریابی داخلی، بازاریابی صنعتی و بازاریابی افقی و عمودی. هر یک از زیر شاخه‌های پروژه های دانشجویی مدیریت بازرگانی فوق ضمن تبعیت از اصول بازاریابی این امکان را فراهم آورده‌است تا متخصصین و علاقه‌مندان در زمینه‌ای خاص بررسی‌های لازم را به عمل آورند.
نگارش مقالات تخصصی مدیریت

علاوه بر انجام پروژه های دانشجویی تهران تز آماده ارائه خدمات تخصصی نگارش , چاپ و ترجمه رشته مدیریت هم میباشد . مشاوره و انجام پروژه، انجام پروژه های دانشجویی و مقاله کلیه گرایش های مدیریت و MBA توسط فارغ التحصیلان ارشد و دکتری دانشگاه تهران



برای مشاهده لیست فایل ها و دانلود آنها روی این دکمه کلیک کنید

مشاوره و انجام پروژه های دانشجویی مدیریت دولتی
برخی از گرایش ها و موضوعات انجام پروژه های دانشجویی مدیریت

دپارتمان تخصصی مدیریت تهران تز در تمام گرایش ها و موضوعات مرتبط با گروه مدیریت آماده ارائه خدمات تخصصی و مشاوره انجام پروژه های دانشجویی میباشد .
انجام پروژه های دانشجویی گرایش مدیریت بازرگانی
مشاوره انجام پروژه های دانشجویی مدیریت بهره وری
مشاوره انجام پروژه های دانشجویی مدیریت صنعتی
مشاوره پروژه های دانشجویی مدیریت مالی
مشاوره پروژه های دانشجویی مدیریت جهانگردی
مشاوره پروژه های دانشجویی مدیریت ارتباط با مشتری
مشاوره پروژه های دانشجویی مدیریت شهری
مشاوره پروژه های دانشجویی مدیریت منابع انسانی
مشاوره پروژه های دانشجویی مدیریت اجرایی
مشاوره پروژه های دانشجویی مدیریت تکنولوژی
مشاوره و انجام پروژه های دانشجویی مدیریت کارآفرینی
مشاوره و انجام پروژه های دانشجویی مدیریت فناوری اطلاعات
مشاوره و انجام پروژه های دانشجویی مدیریت آموزشی
مشاوره و انجام پروژه های دانشجویی مدیریت بانکداری
مشاوره و انجام پروژه های دانشجویی مدیریت بحران
مشاوره و انجام پروژه های دانشجویی مدیریت MBA
مشاوره و انجام پروژه های دانشجویی مدیریت EMBA
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

برای دانلود کلیک کنید

برای مشاهده لیست فایل ها و دانلود آنها روی این دکمه کلیک کنید
انجام پروژه دانشجویی مدیریت

همچنین تهران تز علاوه بر خدمات تخصصی و مشاوره انجام پروژه های دانشجویی در موضوعات و گرایش های زیر آماده انجام پروژه دانشجویی و نگارش , ترجمه و چاپ مقالات تخصصی مقاله علمی و پژوهشی و ISI برای کلیه گرایش های زیر میباشد
انجام پروژه های دانشجویی ارشد مدیریت

تهران تز با اتکا به کارشناسان برتر و اساتید دانشگاهی و دانشجویان مقطع دکتری خود آماده ارائه تخصصی انجام پروژه های دانشجویی ارشد مدیریت را دارد . همچنین تهران تز در مقطع دکتری و کارشناسی هم آماده ارائه خدمات انجام پروژه های دانشجویی میباشد .
مراحل انجام پروژه های دانشجویی مدیریت

انتخاب موضوع بر اساس جدیدترین مقالات ارائه شده در سال های اخیر
نوشتن پروپوزال پروژه های دانشجویی مدیریت بر اساس اصول روش تحقیق
نوشتن ادبیات موضوع وپیشینه تحقیق جامع
تعیین روش تحقیق بر اساس اصول روش تحقیق علمی( کمی: بر اساس هدف کاربردی، بنیادی و تحقیق و توسعه و بر اساس گردآوری داده ها، توصیفی، پیمایشی، همبستگی و …. کیفی: اقدام پژوهی، مطالعه موردی، مردم نگاری و …)
طراحی پرسشنامه بر اساس آخرین متد علمی
تحلیل نرم افزاری داده های رشته مدیریت

در تهران تز تحلیل داده های پروژه های دانشجویی مدیریت با استفاده از نرم افزار های آماری، آزمون همبستگی پروژه های دانشجویی مدیریت، آزمون رگرسیون پروژه های دانشجویی مدیریت، آزمون های ناپارامتریک پروژه های دانشجویی مدیریت، آزمون تی استیودنت پروژه های دانشجویی مدیریت، آزمون انوای پروژه های دانشجویی مدیریت و آمار توصیفی پروژه های دانشجویی مدیریت
مدل سازی پروژه های دانشجویی مدیریت

انجام آزمون مدل معادلات ساختاری و تحلیل مسیر و آزمون مدل پروژه های دانشجویی مدیریت با استفاده از نرم افزار لیزرل
رتبه بندی متغیرهای تحقیق پروژه های دانشجویی مدیریت با استفاده از نرم افزار expert choice
نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات برای تحقیقات آتی
استخراج مقاله علمی، پژوهشی قبل از جلسه دفاع
تهیه نسخه نهایی و قابل چاپ همراه با فهرست بندی، چکیده، صفحه تقدیر و …
نظریه نقشهای مدیریتی
برآورد هزینه انجام تحلیل پایان نامه با نرم افزار EViews
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

هزینه تحلیل با eviews

فهرست

    برآورد هزینه انجام آزمون های اقتصادسنجی با نرم افزار ایویوز
    برآورد هزینه انجام تحلیل آماری با eviews
        نام آزمون EViews
        قیمت

برآورد هزینه انجام آزمون های اقتصادسنجی با نرم افزار ایویوز

چنانچه بخواهیم به صورت حدودی برآوردی از هزینه انجام هر یک از آزمون های آماری و اقتصادی در نرم افزار اویوز ارائه دهیم، نتیجه به قرار جدول زیر خواهد بود.

قابل ذکر است که یک محقق برای نگارش و تکمیل فصل چهارم پایان نامه یا پروژه پژوهشی خویش، نیاز به انجام ترکیبی از آزمون های زیر خواهد داشت.

یادآوری این نکته نیز خالی از فایده نیست که پس از تسویه حساب متقاضی، Workfile (ورک فایل) و خروجی های مربوط به تحلیل های انجام شده در نرم افزار ای ویوز نیز به همراه فایل ورد تحلیل (فصل چهارم پایان نامه) از طریق ایمیل یا پیام رسان ها (سروش، واتس آپ، . . .) برای متقاضی ارسال خواهد شد و در صورتی که نرم افزار ایویوز روی سیستم رایانه وی نصب باشد، می تواند نتایج را در محیط نرم افزار مشاهده نماید.
برآورد هزینه انجام تحلیل آماری با eviews

جدول برآورد هزینه آزمون های ای ویوز به قرار زیر است. قابل ذکر است قیمت ها برآورد بوده و پس از بررسی مستندات (پروپوزال، فصل سوم پایان نامه یا پروژه، داده ها و آزمونهای و مدلهای مورد نیاز) قیمت نهایی برای انجام تحلیل اعلام خواهد شد.
جدیدترین نظریه مدیریت نظریه نقشهای مدیری است اساس این نظریه این است که آنچه را مدیر انجام میدهد باید ملاحظه نمود و بر پایه چنین ملاحظاتی فعالیتها یا نقشهای مدیری را معین کرد . آدیزس (adizes ) با مطالعه مدیریت برای اداره موثرهر سازمان چهارنقش « مدیر تولید ـ اجرای ـ ابداعی و ترکیبی » را لازم میداند هر یک از این نقشهای مدیری با یکی از خرده سیستم و یک سیستم اجتماعی ارتباط دارد . زیرا هر نوع سازمانی خواه بازرگانی،صنعتی یا اداری یک سیستم اجتماعی است و بیشتر خرده سیستم های اجتماعی مرکب از خرده سیستم های به هم پیوسته زیادی هستند . که شامل خرده سیستم های انسانی ، اجتماعی ، اداری ، ساختاری ، اطلاعاتی ، تصمیم گیری و تکنولوژی اقتصادی است . ادریزس این چنین استدلال می کند که به طور کامل هر چهار نقش را ایفا کنند و هیچ گونه سبک مدیری غلط نداشته باشند اندکند زیرا چنین مدیری باید تکنسینی عالی ، رئیس ،مبتکر و نیز ترکیب کننده باشد. هر مدیری با توجه به نوع کار سطح سازمان و شرایط محیطی به درجاتی از مهارتها ی مدیری نیاز دارد . مدیریت به شکل یک هرم است که در پایین ان عالی ،در وسط میانی ، در بالا عملیاتی ؛مدیران عملیاتی ،این مدیران سرشان بسیارشلوغ است و مراجعه مکرر افراد موجب انقطاع کارشان می شود . و اغلب مجبورند برای نظارت در رفت وامد باشند و برای پرسنل خود ماموریتهای کاری خاص تعیین کنند وبا برنامه عملیاتی تفصیلی کوتاه مدت طرح ریزی کنند.
مدیران میانی؛ انها به طور مستقیم به مدیریت رده بالا گزارش میدهند کارشان مدیریت بر سرپرستا ن است و نقش حلقه واسطی را میان مدیریت عالی و مدیران عملیاتی به عهده دارند بیشتر وقتها به تحلیل دادهها ،اماده کردن اطلاعات برای تصمیم گیری تبدیل تصمیمهای مدیریت عالی به پروژههای معیین برای سرپرستان و جهت دادن به نتایج کار مدیران عملیاتی است . مدیریت عالی ؛ مدیری که در نقشهای عملیاتی و میانی موفق بوده و عملکرد کلی واحدهای عمده را ارزیابی می کنند و درباره موضوعات و مسائل کلی با مدیران سطح پایین به تبادل نظر می نشینند و بیشتر وقتشان را با همکاران یا افراد خارج از سازمان واندک زمانی را با افراد زیردست می گذرانند .
هرمدیری باید خلاقیت داشته باشد خلاقیت یعنی به کارگیری توانایهای ذهنی برای ایجاد یک فکر یا مفهوم جدید تداوم حیات سازمانها به باسازی انها بستگی دارد؛ باسازی سازمانها از طریق هماهنگ کردن اهداف یاـ وضعیت روز و اصلاح و بهبود روشهای حصول این اهداف انجام می شود .09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

شریف فعال در زمینه انجام پایان نامه ارشد مفتخر است اکنون با همکاری بسیاری از اساتید و فارغ التحصیلان رشته های علوم انسانی در کلیه گرایش ها در مقاطع ارشد و دکتری به مشاوره و انجام پایان نامه بپردازد. شما دانشجوی عزیز برای دریافت مشاوره و یا درخواست سفارش انجام پایان نامه  از طریق لینک سفارش پایان نامه اقدام نمایید و یا فرم خلاصه شده زیر را تکمیل فرمایید. ما در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.

تحلیل آماری با نرم‌افزار لیزرل

فصل ۴ پایان نامه در اغلب تحقیق ها مهم ترین بخش بشمار می آید. با توجه به کمبود وقت در اساتید راهنما و مشاور و همچنین بدلیل آموزش های ناکافی دانشجویان در انجام فصل ۴ پایان نامه خود عملا دچار مشکل می شوند.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

ما این مشکل پژوهشگران را بخوبی حل خواهیم کرد…. خدمتی جدید از ما:

آموزش پژوهشگران در تهیه فصل ۴ پایان نامه

تشخیص بهترین روش های آماری تهیه فصل ۴ پایان نامه

راهنمایی و ارائه مشاوره کاملا رایگان و تخصصی!

فصل چهارم پایان نامه را خودتان تهیه کنید…..

ما به عنوان مشاور آماری کمک حال شما در انجام فصل ۴ پایان نامه شما خواهیم شد. کافیست با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت و با نهایت صداقت و درستی پاسخگوی نیازهای شما باشیم:
شاید بتوان گفت پایان نامه هر شخص معرف میزان خروجی علمی می باشد. این مرحله از تحصیل از اهمیت بسیاری برخوردار است.

با توجه به مشغله زیاد اساتید اغلب از آموزش صحیح دانشجویان در زمینه تدوین و نگارش پایان نامه خودداری می ورزند. با توجه به اینکه قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد در موسساتی که کار را با کیفیت کامل انجام می دهند بسیار بالاست، از این رو پیشنهاد می گردد دانشجویان و پژوهشگران خود کار پایان نامه را انجام دهند.

ما شما را در انجام پایان نامه یاری خواهیم کرد. خدمات مشاوره انجام پایان نامه در کمترین هزینه و زمان ممکن و اینکه کمک به شما در انجام پایان نامه در سطحی بسیار عالی.

پایان نامه خود را خودتان انجام دهید و از انجام آن لذت ببرید. ما در همه مراحل کمک حال شما خواهیم بود.

مدت زمان پیشنهادی برای تکمیل یک پایان نامه توسط خودتان:

نهایتا ۱ ماه

مشاوره آماری
در مشاوره رایگان پایان نامهبرچسب ها مشاوره آماری۳ آبان, ۱۳۹۳ مدیر سایت   

با توجه به گسترده بودن مباحث آماری و همچنین عدم دسترسی پژوهشگران به مشاوران آماری، مشاوره آماری رایگان در این مرکز بصورت تلفنی و ارتباطات ایمیل انجام می شود.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

    مشاوره در زمینه انتخاب و ویرایش موضوع
    مشاوره در زمینه انتخاب مناسب ترین تکنیک های آماری
    مشاوره در زمینه انتخاب مناسب ترین نرم افزارهای آماری
    بررسی و ویرایش تحلیل های آماری
    ارزیابی کارهای صورت گرفته توسط پژوهشگر در تمامی مراحل
    شما می توانید هنگام نگارش پروپوزال با ما تماس بگیرید تا در انتخاب مناسب ترینت روش های آماری یاری گر شما باشیم.

برای ارتباط با ما می توانید با ایمیل و شماره تماس زیر تماس حاصل فرمایید
ب در زمینه های پژوهشی نیاز به مشاوره و انجام فصل چهارم پایان نامه و نیز دیگر فصول مانند فصل سوم پایان نامه محسوس تر می باشد.

لذا با توجه به تخصص و تجربه تیم پژوهشی “پایگاه تحلیل آماری” در زمینه انجام تحلیل آماری و فصل ۴ پایان نامه و پروژه های تحقیقاتی، آماده خدمت رسانی در زمینه انجام بخش تجزیه و تحلیل با نرم افزارهای Spss، لیزرل، Expert Choice، تاپسیس، سوپر دسیژن، اسمارت PLS, DEA و متلب و بسیاری نرم افزارهای دیگر هستیم. شایان ذکر است آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه انتخاب روش های آماری مناسب و نیز تکمیل فصل سوم نیز هستیم.
موسسه مشاورین فردا با داشتن کادری مجرب در زمینه کلیه تحلیل‌های آماری پرسشنامه، و انواع آزمون‌های آماری و تکمیل فصل چهار پایان‌نامه، پروژه‌های دانشجویی کلاسی خدمات ارائه می‌دهد. در این زمینه ما خدماتی که ارائه می‌دهیم شامل نرم‌افزارهای زیر می‌باشد :

 انجام تحلیل آماری پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری
 

    لیست نرم‌افزارهای تحلیل آماری
    ثبت مشاوره رایگان
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

لیست نرم‌افزارها جهت انجام تحلیل آماری پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری
تحلیل آماری با نرم‌افزار SPSS

SPSS  نام یک نرم افزار آماری است که برای تجزیه و تحلیل آماری، خصوصا تحلیل نتایج پرسشنامه های تحقیقات میدانی، و همچنین آزمون فرضیات تحقیق و پایان‌نامه ها استفاده می شود.

Spss  حقیقتا نرم افزاری تخصصی مربوط به علم آمار می باشد که شهرتی جهانی دارد. نام این نرم افزار یعنی SPSS مخفف حروف اول عبارت “Statistical Package for the Social Sciences”، به معنای “نرم افزار آماری برای علوم اجتماعی” است. زیرا در ابتدا این نرم افزار بیشتر با هدف کاربرد و استفاده از آمار و روشهای آماری در علوم اجتماعی نوشته شده است اما در حال حاضر از این نرم افزار برای تحلیل و آنالیز آماری مشاهدات و پرسشنامه ها و آزمایشات در تمامی رشته ها استفاده می گردد.
تحلیل آماری با نرم‌افزار SAS

SAS   مخفف Statistical Analysis System ، یک نرم افزار پر قدرت آماری است. این نرم افزار آماری بیشتر روش‌های رایج آماری را پوشش می‌دهد و کاربر می تواند فرمان‌های خاصی را که متناسب با نیازهایش باشد انتخاب نموده و به کار گیرد. این نرم افزار آماری برای حرفه‌ای‌ها می‌باشد. به نظر می‌رسد غیر از فارغ التحصیلان آمار، دانش آموختگان سایر رشته ها نمی‌توانند به راحتی از این نرم‌افزار استفاده نمایند.
تحلیل آماری با نرم‌افزار Eviews

نرم افزار  EVIEWS  بسته نرم افزاری طراحی شده برای تخمین و شبیه سازی الگوهای اقتصاد سنجی است که توسط شرکت QMS طراحی شده است. این نرم افزار دو حالته هم برای برنامه نویسی و هم برای اجرای رویه های از پیش نوشته شده به صورت محاوره ای، به گونه ای طراحی شده که امروزه یکی از مهم ترین برنامه های نرم افزاری مورد استفاده توسط اقتصاددانان در سطح دنیاست. این نرم افزار را می توان در حوزه تجزیه و تحلیل روابط آماری و اقتصادسنجی، پیش بینی فروش، شبیه سازی پیش بینی کلان اقتصادی، تجزیه و تحلیل هزینه ها و الگوسازی و ارزیابی سیاست گذاری به کار گرفت.
تحلیل آماری با نرم‌افزار NCSS
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

نرم افزار ncss یا PASS یک نرم افزار آماری می باشد که برای بسیاری از افراد ناشناخته است. این نرم افزار به خاطر توانایی که در محاسبات تعیین حجم نمونه دارد مورد توجه تحلیلگران آماری می باشد. کاربرد اصلی نرم افزار PASS که بخشی از نرم افزار NCSS است، محاسبه حجم نمونه به صورت دقیق و علمی می باشد.
تحلیل آماری با نرم‌افزار STATISTICA

STATISTICA  یک نرم افزار تجزیه و تحلیلی و آماری است که توسط شرکت StatSoft توسعه یافته است. این نرم افزار آنالیز داده ها، مدیریت داده ها، داده کاوی و روش های تجسم داده ها را برای کاربر فراهم می کند .
تحلیل آماری با نرم‌افزار MINITAB

نرم افزار Minitab (مینی تب) یکی از نرم افزارهای مطرح آماری می‌باشد که نسبت به سایر نرم افزارهای آماری، در برخی زمینه های علم آمار، از جمله کاربرد آمار در صنعت و در اقتصاد از قابلیت های خاص و بالاتری  برخوردار می‌باشد.
تحلیل آماری با نرم‌افزار Lisrel

نرم افزار LISREL خلاصه شده واژه Linear Structural Relationship است. این نرم افزار یکی از ساده ترین و در عین حال قوی ترین نرم افزارهای تحلیل ساختاری است. نرم افزار Lisrel اولین بار توسط جورسکوگ در سال ۱۹۸۱ معرفی گردید. پیش از معرفی نرم افزار لیزرل انجام تحلیل های ساختاری کاری بسیار دشوار بود که تنها عده ای معدود قادر به انجام آن بودند.
تحلیل آماری با نرم‌افزار R

نرم افزار R  یک نرم افزار آماری بی‌نظیر و اپن‌سورس (متن باز) است که بسیاری از آمار شناسان با استفاده از آن بسیاری از  تکنیک‌های آماری مدرن را اجرا می‌کنند.
تحلیل آماری با نرم‌افزار Microfit
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

مایکروفیت (Microfit)   یک نرم افزار ویژه اقتصاد سنجی - کاربرد علم آمار در اقتصاد یا Econometric می‌باشد که توسط آقایان هاشم پسران و بهرام پسران توسعه داده شده است. (ماکروفیت یا میکروفیت)

این نرم افزار قابلیت های زیادی در انجام روشهای رگرسیونی و تمامی آزمونهای مکمل آن در اقتصاد دارد و برای محققان رشته های علوم اقتصادی می‌تواند بسیار مفید واقع گردد.
تحلیل آماری با نرم‌افزار Expert Choice

نرم افزار اکسپرت چویس نرم افزاری است که برای پیاده سازی و انجام تحلیل سلسله مراتبی به کار می رود. بدین ترتیب که داده های حاصل از مقایسه زوجی پرسشنامه ahp در این نرم افزار وارد شده و خروجی های مد نظر استخراج می گردد.
تحلیل آماری با نرم‌افزار Vensim

این نرم افزار نوعی ابزار مدل سازی در مسائل منابع آب است. Vensim  قادر به مجسم نمودن، پردازش، شبیه سازی، تحلیل و بهینه سازی مدل های مربوط به سیستم های پویا (dynamic) در منابع آب است. VENSIM به گونه ای ساده و انعطاف پذیر امکان شبیه سازی مدلهای داری حلقه (loop) و نمودار جریان (Flow Diagram) را فراهم می نماید. در این نرم افزار روابط بین متغیرهای سیستم از طریق اتصال کلمات به وسیله فلشها معرفی و تعریف می شود. پس از تعریف روابط فوق و ساخته شدن مدل ، کلیه جوانب مربوط به رفتار سیستم قادر به شبیه سازی خواهد بود.
تحلیل آماری با نرم‌افزار Lingo
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

امروزه بسیاری از مدل های بهینه سازی تحقیق در عملیات اعم از مدل های خطی، غیر خطی و یا عدد صحیح به مدد نرم افزارهای کامپیوتری به سادگی قابل تجزیه و تحلیل می باشند. در این میان می تواناز نرم افزارهایی چون LINGO ،LINDO ،GINO ،GAMS QSB و TORA نام برد.

از جمله برتری های لینگو نسبت به LINDO یا GAMS قدرت آن در مدل سازی تمام مسائلی است که توسط لیندو مدل شده اند، بدون این که نیازی به تعیین نوع مدل توسط کاربر باشد، در حالی که LINDO یا GAMS چنین قابلیتی را دارا نمی باشد. یکی دیگر از قابلیت های مهم لینگو برخورداری از Helpی بسیار قوی، ساده و کامل می باشد. به گونه ای که با استفاده از Help آن می توان تا حد زیادی بر این نرم افزار مسلط شد.
تحلیل آماری با نرم‌افزار Smart PLS
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

نرم‌افزار Smart PLS نیز یکی از نرم‌افزارهای رایج درزمینه‌ی مدل‌سازی PLS کاربرد گسترده‌ای دارد که در این آموزش سعی می‌شود به‌صورت تصویری نحوه‌ی مدل‌سازی در نرم‌افزار Smart PLS و تفسیر خروجی‌های آن، آموزش داده شود. روش PLS بیشتر مواقع برای اهداف پژوهشی که از نوع مدل‌های پیش‌بینی و اکتشافی است مناسب است. به‌طورکلی مدل‌سازی معادلات ساختاری مبتنی بر کوواریانس در مواقعی که اهداف پژوهش از نوع مدل‌های تأییدی (Confirmatory Modeling) است توصیه می‌شود.
تحلیل آماری با نرم‌افزار Amos
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

AMOS مخفف عبارت Analysis of Moment Structures می باشد. AMOS را می توان یکی از موفق ترین نرم افزارهایی دانست که به طور خاص برای مدل سازی معادله ساختاری طراحی شده اند. هرچند هدف اصلی از طراحی این نرم افزار مدل سازی است، اما قابلیت اجرای مجموعه ای از تحلیل های کمی و آماری معمول نیز به وسیله این نرم افزار وجود دارد.
تحلیل آماری با نرم‌افزار MATLAB

متلب یک نرم افزار حرفه ای و سطح بالا برای محاسبات عددی, تجسمات و برنامه نویسی می باشد. با استفاده از نرم افزار متلب شما می توانید داده ها را تجزیه و تحلیل کنید و به توسعه و رسم الگوریتم ها بپردازید. همچنین نرم افزار Matlab قابلیت ایجاد مدل ها و برنامه های کاربردی, زبان و ابزار و مدیریت توابع ریاضی را دارا می باشد.
تحلیل آماری با نرم‌افزار GIS
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

(Geographic Information System) یا GIS ، نرم افزار سیستم اطلاعات جغرافیایی است که مجموعه ای قوی از امکانات و قابلیت هابوده که به اخذ و ذخیره سازی و سپس تحلیل و پردازش داده ها می پردازذ.مهمترین مرحله در این نرم افزار، ورود اطلاعات است. در GIS دو بخش اطلاعاتمکانی (نشان دهنده موقعیت و شکل عوارض) و توصیفی (بیانگر ویژگی ها وخصوصیات عوارض) موجود در یک نقشه بطور مستقل ولی مرتبط وارد می گردد. هدفنهایی در GIS ایجاد یک مدل سه بعدی از دنیای واقعی است چرا که این نرمافزار به دلیل مختصات دار بودنش، هر عارضه ای را که ترسیم می کند با همانمختصات در طبیعت قابل تطابق، دسترسی و مشاهده است.
تحلیل آماری با نرم‌افزار STATA

کلمه STSTA ترکیبی از دو کلمه STSTICS و DATA  می باشد. استتا یک برنامه آماری چندمنظوره است که اولین نسخه آن در سال ۱۹۸۵ عرضه شد. این برنامه بین دانشگاهیان و موسسه های آکادمیک سراسر دنیا کاربرد فراوان دارد. اکثر کاربران این نرم افزار محققینی می‌باشند که در رشته های اقتصاد، جامعه شناسی، علوم سیاسی، و شاخه هایی از علوم پزشکی مشغول به پژوهش و تحقیق می باشند. از جمله قابلیت های آن می توان به مدیریت داده ها، تجزیه و تحلیل آماری، ترسیم نمودار، شبیه سازی و برنامه نویسی به صورت دلخواه اشاره نمود.
تحلیل آماری با نرم‌افزار Topsis
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

نرم افزار تاپسیس یکی از بهترین نرم افزارها برای حل روش تاپسیس است. تاپسیس (Topsis) به دلیل سادگی و ماهیت قابل برنامه ریزی آن به عنوان یکی از تکنیک های MADM به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. این تکنیک اولین بار توسط هوانگ و یون در سال 1981 میلادی مطرح و برای رتبه بندی گزینه ها با کار گرفته شد. اساس این تکنیک، تعیین بهترین گزینه بر مبنای مفهوم راه حل ایده آل است. بدین صورت که گزینه ای که بیشترین فاصله را با راه حل منفی و کمترین فاصله را از ایده آل مثبت دارا باشد، در اولویت بالاتری قرار می گیرد.

نرم افزار lisrel برای برآورد مدل معادلات ساختاری در مطالعات جامعه سنجی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لیزرل Lisrel مخفف linear structural relations است. نرم افزار تحلیل آماری لیزرل LISREL جهت محاسبات تحلیل عامل و مدل معادلات ساختاری استفاده می‌شود. نرم افزار لیزرل Lisrel مکمل نرم افزار اس پی اس اس است که در علوم انسانی و علوم اجتماعی استفاده می شود. این نرم افزار کارهای گرافیی را بهتر از نرم افزار SPSS انجام می‌دهد.

 09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

LISREL یک برنامه کامپیوتری و نرم افزار آماری می باشد که اصولاً برای انجام تحلیل ساختارهای کوواریانسی استفاده می شود که این ساختارها به مدل بندی معادله ساختاری (SEM) نیز معروف می باشند. LISREL محدود به SEM نیست بلکه دامنه گسترده ای از کاربردها را برای تحلیل مدل های آماری گوناگون دارد که در میان آن ها می توان از مدل های خطی تعمیم یافته (GLM) و مدل های سلسله مراتبی و مدل بندی غیر خطی (مدل های رگرسیونی چند سطحی) نام برد. همچنین LISREL می تواند مقادیر بارهای عاملی ، واریانس ها و خطاهای متغیرهای مکنون را برآورد یا استنباط کند ، و از این نرم افزار می توان برای اجرای تحلیل عاملی اکتشافی ، تحلیل عاملی مرتبه دوم ، تحلیل عاملی تاییدی و همچنین تحلیل مسیر استفاده کرد.

امکانات و ویژگی‌های LISREL:

– تلخیص داده ها

– تحلیل اماری

– محاسبات تحلیل عامل

– تحلیل ساختارهای کوواریانسی

– پیدا کردن مقادیر بارهای عاملی، واریانس ها و خطاهای متغیر ها

– داشتن محیط گرافیکی مناسب و کارا

– تفسیر نتایج حاصل از مدل نهایی

– امکان برآورد روابط ساختاری خطی

– امکان غربالگری داده های چند متغیره

– انواع تجزیه و تحلیل چند متغیره

– تجزیه و تحلیل ساختار متوسط

– تحلیل عاملی

– رگرسیون چند متغیره

– تحلیل مسیر

– تجزیه و تحلیل multisample

 09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

جهت درخواست آموزش نرم افزار LISREL و یا انجام پروژه های آماری از یکی از روش های زیر می توانید با تیم آی آر آمار در ارتباط باشید. لازم به توضیح می باشید فرآیند مشاوره و همچنین پاسخگویی به سوالات کوتاه به صورت کاملا رایگان ارائه می گرد



مشاوره و تحلیل آماری پایان نامه
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

نرم افزار نمونه گیری
اولین گام در هر تحقیق آماری روش نمونه‌گیری است و نمونه گیری روش‌های گوناگونی دارد. نرم افزار Sampling به عنوان یک ابزار قدرتمند جهت انجام عملیات محاسباتی مربوط به روش‌های محاسبات نمونه گیری تصادفی ساده، نمونه گیری با احتمال متغیر، نمونه گیری خوشه‌ای، نمونه گیری طبقه بندی و برآورد ناحیه‌ای طراحی شده است. اکنون نرم افزارهای قدرتمند در علم آمار نظیر SPSS ،SAS و R وجود دارد. متاسفانه این نرم افزارها توانایی انجام محاسبات روش‌های مختلف نمونه گیری را ندارند. از این جهت نرم افزار Sampling می‌تواند به عنوان یک ابزار در این خصوص برای ... ادامه مطلب
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

بدون دیدگاه
فروش نرم افزار نمونه گیری
مطالب آماری
شبیه سازی سیستم صف دانلود یک پروژه رایگان
ارائه خدمات تخصصی آماری به سازمان ها
مشاوره و تحلیل آماری پایان نامه
چرا آمار؟
آزمون‌های آماری
انواع متغیرها در آمار
امار و چگونه با آمار دروغ بگوییم!
فیلم اموزش مقدماتی رگرسیون در نرم افزار Eviews

کیفیت نرم افزار نمونه گیری Sampling را در چه سطح ارزیابی می‌کنید؟
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

    بسیار خوب
    خوب
    متوسط
    ضعیف
    بسیار ضعیف

در این بخش می‌توانید با استفاده از فرمول کوکران حجم نمونه را برای جامعه مورد پژوهش خود محاسبه کنید. تعیین حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران نیازمند آن است که حجم جامعه را بدانید. برای محاسبه حجم نمونه با فرمول کوکران در کادر مربوط حجم جامعه را وارد کنید. سپس روی دکمه محاسبه حجم نمونه کلیک کنید سپس حجم نمونه محاسبه شده در بالای دکمه محاسبه حجم نمونه نوشته می‌شود.

فرمول کوکران
حجم جامعه:

0
LISREL
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

نرم افزار lisrel برای برآورد مدل معادلات ساختاری در مطالعات جامعه سنجی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
تفاوت بین AMOS و LISREL

یکی از سوالات مطرح شده تفاوت بین لیزرل و آموس است. پژوهش ها نشان می دهد در کاربرد مدل معادلات ساختاری و تحلیل مسیر این دو نرم افزار با هم تفاوت معناداری ایجاد نمی کنند. بنابراین کاربر می تواند به جای استفاده از لیزرل از نرم افزار آموس استفاده نمایید. اما شاخص هایی که هر کدام ارائه می دهند متفاوت است. علاوه بر این نرم افزار لیزرل کاربرد های دیگری دارد.

آموزش نرم افزار Lisrel (لیزرل)

آموزش نرم افزار Lisrel (لیزرل)

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


لیزرل(Linear structural relations) یک بسته نرم افزاری آمار است که توسط Karl Jöreskog و Dag Sörbom ایجاد و توسعه داده شده است. لیزرل به منظور مدلسازی معادلات ساختاری خطی و برای بسیاری از سایر انواع تحلیل های چند متغیره همچون تحلیل عاملی، رگرسیون چندگانه، تحلیل مسیر، و تحلیل چند نمونه ای مورد استفاده قرار می گیرد. لیزرل بطور خاص برای پوشش دادن مدل هایی در نظر گرفته شده که بتوانند شامل متغیرهای پنهان، خطاهای اندازه گیری، فرآیند علت و معلولی معکوس، هم زمانی و همبستگی داخلی باشند.  بطور کلی لیزرل نرم افزاری کارآمد برای تحلیل روابط میان متغیرهای تحقیق می باشد.

untitledlisrel

نرم افزار لیزرل عمدتاً برای مدل سازی معادلات ساختاری و تحلیل های مشابه آن (همچون تحلیل عاملی تاییدی و تحلیل مسیر) در نظر گرفته شده و با این وجود می تواند برای انجام آنالیز بر روی مدل های ANOVA، ANCOVA، MANOVA و MANCOVA نیز مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این، از این نرم افزار می توان برای تحلیل رگرسیون و مدل سازی چند سطحی یا خطی سلسله مراتبی (HLMs) نیز استفاده کرد. در حال حاضر بسیاری از مدل های آماری برای تحلیل طراحی نمونه های پیچیده با استفاده از این نرم افزار قابل استفاده است. مدل سازی معادلات آماری این امکان را فراهم می کند که مجموعه ای از معادلات رگرسیون را بطر همزمان مورد آزمون قرار دهد. نرم افزار Lisrel در  مورد موضاعات چند متغیره بسیار کارآمد می باشد.

نرم افزار لیزرل به شما امکان می دهد تحلیل های آماری گسترده را برای تشریح و تایید بررسی و تحلیل مسیر برای مدل های علّی مختلف انجام دهید. مدل لیزرل در شکل عمومی آن از دو بخش تشکیل شده است: مدل اندازه گیری و مدل معادله ساختاری. مدل اندازه گیری نحوه مشخص کردن متغیرهای نهفته یا ایجاد فرضیه را بر اساس متغیرهای مشاهده شده، تعیین می کند. این مدل پارامترهای اندازه گیری متغیرهای مشاهده شده را نیز ارائه می دهد. نرم افزار لیزرل از دو تحلیل استفاده می کند، تحلیل عاملی تاییدی (CFA) و تحلیل مسیر (Path Analysis). صفحه کار در لیزرل محیط ساده ای دارد وهنگام شروع به کار با نرم افزار این شما هستید که با داده ها و عملیات آمار ی صفحه کار را پر می کنید. علاوه بر ویژگی های مدل سازی معادله ساختاری، جدید ترین نسخه منتشر شده از این نرم افزار شامل ویژگی ها زیر نیز است:

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


    تحلیل داده های دستکاری شده و تحلیل های آماری پایه.
    تحلیل مدل سازی خطی و غیر خطی.
    تحلیل برای مدل سازی خطی عمومی سازی شده.
    تحلیل برای مدل سازی خطی عمومی سازی شده برای بررسی داده های چند سطحی.

تا کنون مطالعاتی چند بر روی اعتبارسنجی سازه های بازاریابی با استفاده از نرم افزار لیزرل و مزیت آنها در مقایسه با روش های سنتی انجام شده است. لیزرل توانایی بالایی در پالایش ارزیابی های انجام شده و اعتبارسنجی همزمان به منظور بررسی روایی و پایایی همگرا دارد. لیزرل امکان ارزیابی بسیار دقیق پایایی سازه های بازاریابی و ابزار اندازه گیری آن را داشته و همچنین نرم افزار قدرتمندی برای دستیابی به روایی همگرا (convergent validity)، اعتبار تفکیک کننده (discriminant validity)، و اعتبار قانونی (nomological validity) می باشد. استفاده از لیزرل در این رابطه، با آنالیز اطلاعات مربوط به تمایلات گوناگون مشتریان از هر دست قابل انجام است.

149
دوره آموزشی لیزرل

در عمل دوره حاضر در شرکت آمار پژوهان پارسیان، یک دوره جامع تحلیل با استفاده از نرم افزار لیزرل است. مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) تحلیل عاملی را با تحلیل مسیر (شامل رگرسیون ساده، چند گانه، یا چند متغیره) برای ارزیابی روابط پیشرفته موجود بین مشاهدات، متغیرهای اندازه گیری شده و مشاهده نشده، متغیرهای (یا عوامل) پنهان و نیز بین خود متغیرهای پنهان ترکیب می کند. شرکت آمار پژوهان پارسیان علاوه بر برگزاری دوره آموزشی LISREL کلیه خدمات مربوط به پیاده سازی نرم افزار لیزرل در پروژه ها، تحقیق ها و… را ارائه می دهد.
مخاطبان دوره

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


این دوره آموزشی برای همه کسانی مفید است که به دنبال ترکیب تحلیل عاملی تاییدی، تحلیل علّی، تحلیل مسیر، و مدل سازی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار لیزرل هستند. برای گذراندن این دوره وجود پیش نیاز خاص لازم نیست. این دوره برای افراد زیر در نظر گرفته شده است:

    علاقمندان به تحلیل داده ها
    محققان در حوزه علوم اجتماعی
    تحلیل گران تجارت
    مدیران
    کارشناسان روانشناسی
    کارشناسان مطالعات ارزیابی جامعه
    و …

 
1320900349
عناوین تدریس شده در این دوره آموزشی
مفاهیم و تکنیک های پایه آماری

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


    تحلیل عامل توصیفی
    تحلیل عامل تاییدی
    تحلیل رگرسیون
    مدیریت داده های گم شده
    مدل های خطی تعمیم یافته

هشت مرحله SEM (مدلسازی معادلات ساختاری)

    مفهومی سازی مدل
    ایجاد نمودار مسیر
    تعیین مشخصات مدل
    شناسایی مدل
    برآورد پارامتر
    ارزیابی تناسب مدل
    تعیین مجدد مشخصات مدل
    اعتبارسنجی همزمان مدل
    آزمون برازندگی مدل در مد ساختاری

مدل های SEM

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


    مدل های علّی که بطور مستقیم برای متغیرهای مشاهده شده طراحی شده اند (تحلیل رگرسیون و تحلیل مسیر)
    مدل های تحلیل عاملی همچون مدل های تک عاملی اندازه گیری متجانس
    تحلیل عاملی تاییدی دارای چند عامل (CFA)
    تحلیل CFA مرتبه دوم
    مدل های ساختاری کامل با متغیرهای پنهان
    مدل های دارای متغیرهای واسطه

مسائل عمومی

    بررسی نتایج
    مواجهه صحیح با متغیرهای ترتیبی
    ارزیابی مدل هایی که اندازه نمونه آنها کوچک است
    ارزیابی مدل هایی که در آنها داده ها به نحو مناسب مطابق توزیع نرمال چند متغیره توزیع نشده اند

ئیس بخش آمار دانشگاه شیراز اظهار داشت : علاوه بر اساتید و دانشجویان ، سایر افراد، شرکت ها، سازمان ها و نهادهای غیر دانشگاهی هم می توانند از خدمات این مرکز بهره مند شوند.
دکتر خراطی تاکید کرد: مرکز مشاوره آماری دانشگاه شیراز به دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، اعضای هیئت علمی، شرکت ها و محققان در رشته های مختلف از جمله مدیریت، حسابداری، پزشکی، کامپیوتر، روانشناسی، اقتصاد، کشاورزی، آمار، جامعه شناسی، علوم اجتماعی و ... کامل ترین خدمات را جهت تحلیل آماری، با نتایج کامل، بهترین کیفیت و در کمترین زمان ارائه می دهد.
وی، اقتصاد سنجی، تحلیل داده های سری زمانی و فرآیند های تصادفی در مهندسی و پزشکی، بهینه سازی در مسائل مختلف صنعتی با استفاده از نرم افزارهای تخصصی ،ارائه الگوهای مناسب برای کنترل کیفیت و بهبود قابلیت اعتماد سیستم های صنعتی ، مشاوره و تحلیل آماری تحقیقات علمی و پروژه های پژوهشگران و پایان نامه ها و پروژه های دانشجویی، پردازش آماری داده ها و تجزیه و تحلیل آماری پرسشنامه ها و اطلاعات حاصل از آزمایشات علمی، برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی جهت تحلیل داده های آماری با استفاده از نرم افزارهای مختلف ، تجزیه و تحلیل داده های آماری و آزمون فرضیات تحقیق ، انجام انواع آزمون های آماری متناسب با شرایط پروژه با پایان نامه ، تحلیل های توصیفی همراه با نمودارها و جداول آماری، انجام آزمون های پایایی و روایی و قابلیت اعتماد پرسشنامه ، ارائه تحلیل آماری با استفاده از نرم افزار های SAS، R، Minitab، SPSS ، مدل سازی معادلات ساختاری توسط نرم افزار ایموس(Amos) و لیزرل(Lisrel) ، داده کاوی (Data Mining) ، برازش مدل و تحلیل های عاملی تاییدی و اکتشافی را توانمندی های مرکز مشاوره آماری دانشگاه شیراز برشمرد.
این مرکز در چهارراه ادبیات، دانشکده علوم دانشگاه شیراز، ساختمان شماره 1 قرار دارد و اطلاعات و جزئیات مربوط به آن در سایت scc.shirazu.ac.ir موجود است.

آموزش نرم افزار lisrel

نرم افزار lisrel

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


لیزرل یک محصول نرم‌افزاری است که به‌منظور برآورد و آزمون مدل‌های معادلات ساختاری طراحی و از سوی “شرکت بین‌المللی نرم‌افزار علمی” به بازار عرضه‌شده است.

این نرم‌افزار با استفاده از همبستگی و کوواریانس اندازه‌گیری شده، می‌تواند مقادیر بارهای عاملی، واریانس‌ها و خطاهای متغیرهای مکنون را برآورد یا استنباط کند

و از آن می‌توان برای اجرای تحلیل عاملی اکتشافی، تحلیل عاملی مرتبه دوم، تحلیل عاملی تأییدی و همچنین تحلیل مسیر (مدل یابی علت و معلولی با متغیرهای مکنون) استفاده کرد.

نرم افزار lisrel تحلیل داده ­های آماره ­های توصیفی و آماره ­های استنباطی (روش معادلات ساختاری شامل تحلیل عاملی تأییدی و مدل ساختاری) را انجام می دهد.
نرم افزار lisrel
آموزش نرم افزار لیزرل

یکی از قوی‌ترین و مناسب‌ترین روش‌های تجزیه و تحلیل در تحقیقات علوم رفتاری و اجتماعی، تجزیه و تحلیل چند متغیره است

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


زیرا این گونه موضوعات چند متغیره بوده و نمی توان آنها را با شیوه دو متغیری (که هر بار یک متغیر مستقل با یک متغیر وابسته در نظر گرفته می‌شود) حل نمود.

مهم ترین ویژگی برنامه لیزرل فراهم کردن امکانات خود برای حل طیف گسترده ای از مدل ها برای تجزیه و تحلیل متغیرهای پنهان (LVS) است.

در علوم اجتماعی و به طور فزاینده در پژوهش های سلامت پزشکی و عمومی، مدل LV یک ابزار آماری ضروری است.

چارچوب مدل لیزرل بر اساس روابط میان متغیرهای پنهان بر اساس بنا نهاده شده است.

ستفاده از متغیرهای نهفته کاربردهای زیادی در رشته های مختلف دارند.

برای مثال در مطالعات ارزیابی جامعه لیزرل یکی از دقیق ترین ابزارهای مورد استفاده برای ارزیابی جامعه از جنبه های مختلف است.

برای مثال با این نرم افزار می توان ریشه های اعتیاد در جامعه را مورد بررسی قرار داد و همچنین می توان علل طلاق در یک جامعه را مورد بررسی قرار داد.

مدل های خروجی لیزرل در عمومی ترین شکل آن شامل دو بخش است: مدل اندازه گیری و مدل معادلات ساختاری.

مدل اندازه گیری نشان می دهد متغیرهای پنهان و یا سازه فرضی توسط متغیرهای مشاهده شده با هم همبستگی دارد

که آن خواص اندازه گیری(روایی و اعتبار) متغیرهای مشاهده شده را توصیف می کند.

مدل معادلات ساختاری که روابط میان متغیرهای نهفته را مشخص می کند.

آموزش تحلیل در لیزرل
نرم افزار تحلیل عاملی Lisrel

مدل یابی معادلات ساختاری یک تکنیک تحلیل چند متغیری بسیار کلی و نیرومند از خانواده رگرسیون چند متغیری و به بیان دقیق‌تر بسط مدل خطی کلی است.

که به پ

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

ژوهشگر امکان می‌دهد مجموعه ای از معادلات رگرسیون را به صورت هم زمان مورد آزمون قرار دهند.

مدل یابی معادله ساختاری یک رویکرد جامع برای آزمون فرضیه‌هایی درباره روابط متغیرهای مشاهده شده و مکنون است

که گاه تحلیل ساختاری کوواریانس، مدل یابی علّی و گاه نیز لیزرل (Lisrel) نامیده شده است

روش لیزرل ضمن آنکه ضرایب مجهول مجموعه معادلات ساختاری خطی را برآورد می‌کند

برای برازش مدلهایی که شامل متغیرهای مکنون، خطاهای اندازه گیری در هر یک از متغیرهای وابسته و مستقل،

علیت دو سویه، هم زمانی و وابستگی متقابل می‌باشد طرح ریزی گردیده است.

اما این روش را می‌توان به عنوان موارد خاصی برای روشهای تحلیل عاملی تاییدی،

تحلیل رگرسیون چند متغیری، تحلیل مسیر، مدلهای اقتصادی خاص داده‌های وابسته به زمان، مدلهای برگشت پذیر و برگشت ناپذیر برای داده‌های مقطعی/ طولی،

مدلهای ساختاری کوواریانس و تحلیل چند نمونه ای

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


(مانند آزمون فرضیه‌های برابری ماتریس کوواریانس های، برابری ماتریس همبستگی ها، برابری معادلات و ساختارهای عاملی و غیره) نیز به کار برد.

آموزش برنامه نویسی

افزار EViews چیست و برای چه نوع تحلیل هایی به کار می


سوالات خود در خصوص تجزیه و تحلیل آماری را از ما بپرسید

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com



در تمامی سایتمی توانید ذیل هر صفحه مرتبط با موضوع مد نظرتان، سوال خود را در بخش دیدگاه درج نمایید تا ما به آن با دقت و به صورت کامل پاسخ دهیم. به محض پاسخگویی ما به سوال شما، از طریق ایمیل خود از پاسخگویی ما مطلع شده و می توانید با مراجعه مجدد به آن صفحه که لینک آن در ایمیل برای شما ارسال شده است، پاسخ و راهنمایی ما را ببینید.

در ادامه برخی سوالات اساسی و مهم در خصوص تجزیه و تحلیل آماری و پاسخهای آنها ارائه می گردد:
1- تحلیل آماری چیست؟

تحلیل آماری یا تجزیه و تحلیل آماری، عبارتست از انجام عمل پردازش، توصیف و استنباط در خصوص مجموعه ای از داده ها و مشاهدات، بر اساس اصول علم آمار. در تحلیل آماری همواره فرضیه هایی از قبل توسط محقق تعریف شده است و تحلیلگر آماری به کمک علم آمار و نرم افزار آماری در خصوص قبول و یا رد فرضیه های تحقیق اعلام نظر می کند.

نتیجه تجزیه و تحلیل آماری در قالب یک گزارش مدون ارائه می گردد. تحلیل آماری می تواند مدیران را به تصمیم گیری های علمی و اصولی رهنمون باشد. البته فرض بر صحت داده ها و اطلاعات است که صحت سنجی داده ها نیز می تواند یکی از ابعاد تحلیل های آماری باشد.

تحلیل آماری اجبارا توسط نرم افزارهای آماری انجام می گردد که این نرم افزارها بر اساس اصول علم آمار تهیه شده و نگارش یافته اند.

چنانچه هدف پردازش داده و کشف روابط بین متغیرها و نتیجه گیری از مشاهدات باشد و از قبل فرضیاتی تعیین نشده باشد، عملا داده کاوی یا data mining صورت گرفته است.
2- تحلیل آماری پایان نامه چیست؟

تحلیل آماری فی نفسه به معنی پردازش داده ها و اطلاعات بر اساس روشهای علم آمار می باشد و برای هر گونه اطلاعات و داده ها و هر پژوهشی کاربرد دارد.

از آنجایی که بخش اعظم پژوهش ها در کشور ما توسط دانشجویان مقاطع تحصیلی تکمیلی انجام می شود، که انجام پژوهش توسط آنان در نگارش و تدوین پایان نامه نمود دارد، لذا تحلیل آماری پایان نامه به معنی تجزیه و تحلیل پرسشنامه ها، آزمایشات و داده های پایان نامه های دانشجویی و تصمیم گیری در خصوص قبول و یا رد فرضیات تحقیق پایان نامه ها می باشد.
3- نرم افزار spss چیست؟ چگونه نرم افزاری بوده و چه کاربردی دارد؟

نرم افزار اس پی اس اس یا spss را می توان محبوب ترین نرم افزار آماری در ایران دانست. این نرم افزار که قدمت بسیار طولانی داشته و تاکنون نسخه های زیادی از آن منتشر شده است، ایده آل برای انجام آزمون ها و روش های آماری، خصوصا برای رشته های علوم انسانی که دارای پرسشنامه هستند، می باشد و می توان با به کارگیری آن برای آزمون فرضیات تحقیق یا پروپوزال و قبول یا رد آن اقدام نمود.

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


داشتن شناخت کافی از علم آمار و تخصص برای تحلیل خروجی های این نرم افزار تحلیل آماری لازم است. در این صفحه از سایت تخصصی spss می توانید اطلاعات کاملی در خصوص این نرم افزار دریافت نمایید:  معرفی نرم افزار spss و شیوه ورود داده ها در آن
4- شیوه دانلود و نصب نرم افزار آماری spss چگونه است؟

می توانید به آدرس زیر که از سایت های متعلق به داده پردازی آماری اطمینان شرق است رفته و نسبت به دانلود بهترین و سازگارترین نسخه نرم افزار اس پی اس اس، که کمترین مشکل را با ویندوز دارد و به راحتی کرک می شود، اقدام نمایید:

دانلود و نصب spss
5- آیا لازم است خود شخصا تجزیه و تحلیل آماری پایان نامه خویش را انجام دهم؟

قبل از هر چیز لازم است تاکید شود که آمار علمی است که به جرات می توان گفت در اکثر رشته های علمی و دانشگاهی کاربرد دارد، زیرا مبنای علمی تصمیم سازی و تصمیم گیری می باشد.

حقیقت این است که در برخی رشته ها و تخصص هایی که با ابزار تحلیل آماری سر و کار زیادی دارند و طی دوران تحصیل واحدهای زیادی را در ارتباط با آمار گذرانده اند، انتظار استاد این است که دانشجو به طور کامل شیوه کار با نرم افزار آماری را یاد گرفته و خود نسبت به آزمون فرضیات پایان نامه خویش اقدام نماید. البته تعداد این رشته ها خیلی کم است. بهرحال صحبت آخر در این زمینه را استاد راهنما باید بگوید و تشخیص ایشان مهم است.

اما در حالت دوم و در نود و نه درصد موارد با توجه به اینکه تخصصی که دانشجو مشغول فراگیری آن است ماهیتا با فضای انجام یک تحلیل تخصصی با نرم افزاری پیچیده مانند نرم افزار آماری spss تفاوت می کند، واقعا انتظار نمی رود دانشجو وارد فضای تخصصی علم دیگری شده و بتواند همانند یک فردی که سالها در زمینه آمار به تحصیل و تجربه پرداخته است به انجام کار بپردازد. لذا در این موارد دانشجو مجاز است که تخصص یک مشاور آماری با تجربه را به کار گیرد و کار پایان نامه خود را یک گام اساسی به جلو ببرد. این حالت زمانی نمود واقعی پیدا می کندکه نیاز به کار با نرم افزاری بسیار پیچیده مانند لیزرل یا ایویوز بوجود می آید و واقعا تعداد افرادی که توانایی انجام تحلیل با این نرم افزارها را دارند بسیار بسیار کم هستند.

حالت سومی نیز وجود دارد که دانشجو به یک متخصص آمار و پردازش های آماری مراجعه نموده و از وی درخواست می نماید شیوه انجام کار با نرم افزار آماری و اصول آماری آن را به وی آموزش دهد. در این حالت یافتن فرد آموزش دهنده بسیار مشکل است. بعلاوه حجم و پیچیدگی مسائل آموزشی، تعداد ساعات زیادی که باید به این کار اختصاص یابد و حق الزحمه زیاد باعث می شود عملا از این روش و حالت صرف نظر شود.
6- آیا به صرف فارغ التحصیل شدن در رشته آمار می توان تجزیه و تحلیل آماری را انجام داد؟

حقیقتا پاسخ این سوال «خیر» است.

علت آن نیز مساله ای است که در کل سیستم آموزش عالی کشور ما فراگیر است، به عبارت دیگر فاصله زیادی بین آنچه که دانشجویان در دانشگاه ها می آموزند با آنچه که در دنیای کسب و کار نیاز است وجود دارد.

نکته دیگر اینکه متاسفانه فارغ التحصیلان ما تصور می کنند که پس از اتمام تحصیلات دیگر نیاز به هیچ تلاش و آموزشی ندارند، در حالی که در دانشگاه فقط مبانی را آموخته اند و تازه اول راه هستند و می بایست با تلاش و تجربه خود را با نیازهای کسب و کار واقعی در جامعه تطابق دهند.

بنابراین با همه احترامی که برای هم رشته ای های خود قائل هستیم، اما اعتراف می کنیم فردی که در رشته آمار تحصیلات دارد، واقعا ممکن است یک آزمون فرضیه ساده با نرم افزار اس پی اس اس را به درستی به انجام نرساند (مثلا پس از محاسبه مقدار احتمال در یک آزمون، نداند که مقدار احتمال کمتر از پنج صدم منجر به رد فرض اچ صفر می گردد یا عدم رد آن).

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


آنچه که باعث شده ما به عنوان «تحلیل آماری اطمینان شرق» آمادگی قبول سفارشات پردازش و تحلیل آماری را اعلام نماییم، تحصیلات مقطع کارشناسی ارشد در رشته آمار به علاوه تجربیات کسب شده و آموختن هایی است که طی بیش از 15 سال تجربه و حین انجام پروژه ها و طرح های آماری بدست آورده ایم.
7- آیا فارغ التحصیلان رشته هایی غیر از «آمار» می توانند به عنوان مشاور، تجزیه و تحلیل های آماری را بر عهده بگیرند؟

پاسخ این سوال بدیهی است که “خیر” است.

اگر آمارگرها می توانند مشاوران روان شناسی شوند و یا اینکه طراحی و محاسبات سازه یک پروژه ساختمانی بزرگ را انجام دهند، آنگاه روان شناسان و مهندسان عمران هم می توانند تجزیه و تحلیل آماری را انجام دهند..

قابل ذکر است برخی افراد غیر آماری (مانند رشته های علوم اجتماعی، روان شناسی ، اقتصاد، پژوهشگری و . . . ) به دلایلی از جمله علاقه فردی و تجربه کار با نرم افزار spss، تا حدودی خروجی گرفتن از این نرم افزار را آموخته اند، اما به خاطر داشته باشید که اکثر این افراد اصول کار را نمی دانند و رعایت نمی کنند، تحلیل ها و نتایج نادرست ارائه داده و نمی توانند پیشنهادات تکمیلی برای ارائه یک تجزیه و تحلیل کامل ارائه دهند. و چنانچه کار کمی با آنچه که قبلا به صورت تجربی انجام داده اند تفاوت کند دیگر قادر به ادامه کار نمی باشند.

بنابراین همواره کار صحیح را از متخصص با تجربه همان رشته بخواهید.
8- چنانچه برای انجام تجزیه و تحلیل آماری به کمک متخصص و تحلیلگر با تجربه آماری نیاز پیدا کنم به کجا می توانم مراجعه نمایم؟

کافیست در سایت «داده پردازی آماری اطمینان شرق» (همین وب سایت) که در این زمینه یکی از بهترین ها و با تجربه ترین هاست و در سراسر ایران به فعالیت می پردازد، سفارش درخواست خویش را ثبت نمایید و یا اینکه ایمیل یا تماس تلفنی داشته باشید. از پیام رسان واتس آپ یا سروش نیز می توانید استفاده کنید.
9- ممکن است وجه تحلیل آماری را به شما پرداخت نمایم اما تحلیل آماری مطابق با نیازهای من به انجام نرسیده و ارائه نشود، آنگاه تکلیف چیست؟

برای رفع نگرانی شما در این زمینه به این شیوه اقدام می گردد:

پس از دریافت داده ها و فرضیات و اخذ سفارش از مشتری و تعیین حق الزحمه تحلیل آماری، ابتدا تحلیل اولیه تنها با دریافت بخشی از حق الزحمه تعیین شده برای شما ارسال می گردد تا شما آنرا بررسی نموده و در صورت تمایل حتی به استاد راهنمای خویش نیز ارائه نموده و تاییدیه وی را اخذ نمایید. آنگاه در صورت رضایت بخش بودن و تایید صحت روش آماری، نسبت به تسویه تعرفه تحلیل آماری اقدام نمایید. سپس تحلیل نهایی و خدمات تکمیلی ما تا زمان دفاع از پایان نامه را دریافت خواهید نمود.

ضمن اینکه ما دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت هستیم و به عنوان یک موسسه آماری معتبر در سراسر کشور مشغول به فعالیت می باشیم و رضایت مشتری از اصول برنامه استراتژیک ماست. سایر مجوزها و تاییدیه را با کلیک روی لینک  مجوزهای ” حلیل آماری ملاحظه نمایید.
10- نرم افزار EViews چیست و برای چه نوع تحلیل هایی به کار می رود؟

یکی از کاربردهای آمار در علم اقتصاد و اقتصاد سنجی است. نرم افزار ایویوز (EViews) ایده آل برای اجرای روشهای اقتصادسنجی می باشد و برای تجزیه و تحلیل داده های اقتصادی و به کار بستن انواع آزمونهای اقتصادسنجی به کار می رود. در سری های زمانی و رگرسیون نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

مجموعه اطمینان شرق، یک سایت تخصصی در خصوص این نرم افزار جهانی را مدیریت می کند و اگر به دنبال کسب اطلاعات بشتر هستید، حتما این وب سایت را ببینید:  وب سایت تخصصی ایویوز
11- مدل سازی معادلات ساختاری چیست و با چه نرم افزارهایی انجام می شود؟

مدل سازی معادلات ساختاری عبارتست از ارائه یک مدل مفهومی برای پژوهش یا تحقیق. مدلی که در آن از اشکال گرافیکی استفاده می شود و روابط بین متغیرها و جهت و شدت رابطه را نشان می دهد.

مدل سازی و مدل یابی معادلات ساختاری را با نرم افزار های لیزرل، اسمارت پی ال اس، آموس و . . . قابل انجام است.
12- توضیحاتی در خصوص نرم افزار Lisrel و کاربرد آن بدهید.

یک نوع نرم افزار معادلات ساختاری است که برای حجم نمونه بیشتر از 200 و متغیرهای نرمال استفاده می شود. بیشتر برای کارهای پرسشنامه با حداکثر تعداد سوالات 35 تا استفاده می شود.

وب سایت تخصصی ما در خصوص این نرم افزار را ببینید: Lisrel.ir
13- نرم افزار آماری Amos چه هنگام به کار می رود؟

یک نوع نرم افزار معادلات ساختاری است که برای حجم نمونه کمتر از 200 و متغیرهای نرمال استفاده می شود. بیشتر برای کارهای پرسشنامه با حداکثر تعداد سوالات 35 تا استفاده می شود.

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


وب سایت تخصصی ما در خصوص این نرم افزار را ببینید: مدل سازی معادلات ساختاری با ایموس
14- نرم افزار smart pls چه نرم افزاری است و در کجا به کار می رود؟

یک نوع نرم افزار معادلات ساختاری است که بر پایه رگرسیون و همبستگی می باشد و برای حجم نمونه پایین یا داده های غیر نرمال به کار می رود.

مجموعه تحلیل آماری اطمینان شرق یک وب سایت مخصوص این نرم افزار دارد که آدرس آن به قرار زیر است:

مدل سازی معادلات ساختاری با اسمارت پی ال اس
15- تفاوت های نرم افزارهای آماری با یکدیگر در چیست؟

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


نرم افزارهای آماری متنوع هستند و هر کدام با توجه به کاربرد و هدفی ساخته شده اند. اما وجوه اشتراک زیادی نیز دارند.

به صورت کلی می توان دو تقسیم بندی کلی برای نرم افزارهای آماری مشاهده نمود:
1- گروه نرم افزارهای توصیفی و استنباطی آماری؛
که عبارتند از spss، minitab، stata، ststistica، R، SAS و امثال آن. در میان این نرم افزارها برخی برای انجام برخی آزمون ها و روشهای آماری مناسب تر هستند. به عنوان مثال نرم افزار SPSS اصالتا برای کاربرد آمار در علوم اجتماعی و شاخه های وابسته نگارش یافته است. سری های زمانی را با نرم افزار minitab بهتر می توان انجام داد. اغلب طرح آزمایش ها که برای رشته هایی مانند کشاورزی کاربرد دارد را با sas انجام می دهند. نرم افزار statistica نمودارهای زیبایی ارائه می دهد. R یک نرم افزار open source و بسیار گسترده و با قابلیت فراوان است که نیاز به کد نویسی دارد و با آن داده کاوی نیز می شود انجام داد.
2- گروه نرم افزارهای معادلات ساختاری؛
که عبارتند از lisrel، Amos، smart pls و امثال آن و برای ترسیم مدل های مفهمومی به کار می روند. لیزرل نرم افزاری است که شرایط سخت گیرانه ای برای خروجی دادن دارد و می بایست پیش فرضها را به صورت سخت گیرانه رعایت نمود، از جمله اینکه حجم نمونه بیشتر از 200 باشد. اما اسمارت پی ال اس به دلیل استفاده از روش تکنیکی دیگر شرایط آسان گیرانه تری دارد و در مواقعی که لیزرل پاسخگو نیست، راهگشاست.
16- تفاوت بین نرم افزار های لیزرل و آموس چیست؟

نرم افزار لیرزل (Lisrel) برای داده های با حجم نمونه بیشتر از 200 به کار می رود ولی ایموس (Amos) با حجم نمونه کمتر نیز قابل استفاده است. در نرم افزار لیزرل حتما باید داده ها نرمال باشند ولی در نرم افزار ایموس داده ها به روش خودگردان سازی نرمال می شوند.
17- تفاوت بین نرم افزارهای لیزرل و اسمارت پی ال اس چیست؟

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


تفاوتی بین خروجی نرم افزارهای لیزرل و اسمارت پی ال اس (Smart Pls) نیست و فقط ملاک انتخاب حجم نمونه می باشد. البته در شیوه محاسبه و برآورد از روشهای متفاوتی استفاده می کنند. برای جزئیات بیشتر به سایتهای لیزرل و اسمارت پی ال اس ما مراجعه نمایید.
برآورد حق الزحمه خدمات تخصصی آماری

برآورد حق الزحمه خدمات تخصصی آماری بر اساس تعداد فرضیات تحقیق، حجم نمونه و تعداد سوالات پرسشنامه و همچنین تعداد آزمون آماری استفاده شده در تحلیل تعیین می‌گردد.

با توجه سوالات متعدد متقاضیان محترم، به عنوان یک پیش فرض، جهت برآورد حق الزحمه، تحلیل یک پایان نامه متعارف (تعداد سوالات تحقیق و حجم نمونه بزرگ نباشد) به صورت زیر برآورد می‌گردد:

پژوهش یا تحقیق مختصر که فقط به تحلیل یک آماره نیاز دارد:                       

پایان نامه مقطع کاردانی و کارشناسی :                                    

پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد :                                          

پایان نامه مقطع دکتری :                                                         بین

برآورد هزینه (نرخ) برای نرم افزار SPSS (تعرفه انجام کار spss)

برای برخی از تحلیل ها به وسیله نرم افزار SPSS بهای خدمات به شرح زیر و بر اساس موارد درخواستی محقق محترم برای هر مدل درخواستی یا هر متغیر موجود در داده ها برآورد می گردد. قیمتها حدودی می باشد و اکیدا پیشنهاد می شود تعیین قیمت دقیق را طی ایمیل یا تماس از ما درخواست نمایید؛

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


 
انواع تحلیل رگرسیون: ۱۲۰ هزار تومان* تعداد مدل
آزمون رتبه بندی فریدمن ۷۰ هزار تومان
آنالیز واریانس ۸۰ هزار تومان* تعداد مدل
آنالیز کوواریانس ۱۲۰هزار تومان* تعداد مدل

همچنین تحلیل حرفه ای نرم افزار لیزرل را از ما بخواهید.کافی است با ما تماس گرفته یا ایمیل بزنید.

بهای خدمات شرکت برای یک تحقیق متعارف به قرار زیر است:

تحلیل عاملی تاییدی و تایید مدل:   ۲۳۰ هزار تومان

تحلیل عاملی اکتشافی: ۱۵۰ هزار تومان

تعیین مدل: ۱۷۰ هزار تومان

طراحی پرسشنامه با توجه به تعداد فرضیات و نوع متغیرها بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان

به اطلاع محققان گرامی می رساند که با توجه به وقت و انرژی که توسط کارشناسان این گروه بر روی تحلیل ها گذاشته می شود، بهای خدمات در کمترین قیمت ممکن اعلام شده است. همچنین قیمتهای اعلام شده فوق حدود سی درصد کمتر از قیمتهای رایج برای تحلیلهای آماری می باشد، در عین حالیکه انجام تحلیل آماری تخصص ویژه ماست و تجربه کیفیت کار ما بالاتر خواهد بود.

توضیحات مهم:

۱- قیمتهای اعلام شده فوق برای ارائه تجزیه و تحلیلی کامل، مفصل و با تمامی جزئیات می‌باشد (شرح کامل خروجی نرم افزار و استنباط از آن) که به صورت فایل نرم افزار Wordکه به راحتی قابل اضافه نمودن به متن پژوهشنامه می باشد، ارسال خواهد شد.

هزینه سفارشات بر اساس مدت زمان لازم برای تحویل ، حجم و نوع تحقیقات ، تعداد صفحات تایپ شده و نظر کارشناسان و نویسندگان محاسبه شده و هیچگونه هزینه دیگری از شما دریافت نخواهد شد. این روش به منظور حفظ عدالت در ارائه خدمات اتخاذ گردیده است.

۲- ارقام فوق فقط یک برآورد از حق الزحمه می‌باشد و قیمت نهایی پس از کسب اطلاعات بیشتر از نحوه کار و به صورت توافقی تعیین می‌گردد.

۳-  تحلیل توصیفی و نمودارها و جداول آماری مورد نیاز به عنوان جزئی از گزارش نهایی ارائه می‌گردد .

۴- حق الزحمه شرکت به شماره حساب های اعلام شده قابل واریز می باشد (از طریق امکانات جدید انتقال وجه اینترنتی در سایت بانکهای کشور یا انتقال وجه توسط دستگاههای خودپرداز این کار به آسانی امکان پذیر است).

 

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


ضمنا از طریق ایمیل تبادل اطلاعات انجام و فایل تحلیل آماده شده به آدرس ایمیل متقاضیان محترم ارسال خواهد شد.

***** توجه: مسئولیت بررسی و انجام اصلاحات مورد نظر استاد راهنما تا ۲۰ روز بعد از تحویل پروژه به شما می باشد و بعد از این مهلت مسئولیتی متوجه گروه علمی پژوهشی پویشگران نمی باشد، لطفاً در مهلت مشخص شده برای رفع اشکالات و اصلاحیه مورد نظر مراجعه نمائید.*****